FAQ

 

1. Zamówienie:

Jak złożyć zamówienie?

Jak dokonać zmian w zamówieniu?

Czy mogę połączyć moje zamówienia?

Jak anulować zamówienie?

Co oznaczają statusy zamówień?

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Czy mogę zarezerwować obuwie?

Jak uzyskać rabat na pierwsze zakupy?

2. Wysyłka:

Jakie są dostępne formy dostawy?

W jakich godzinach kurier doręcza przesyłki?

Co, jeśli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem dostawy?

Czy kurier kontaktuje się przed doręczeniem paczki?

Zależy mi na szybkiej dostawie, jaka jest najszybsza forma dostawy?

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Moje zamówienie ma status ZREALIZOWANO, a kurier nie doręczył paczki. Co teraz?

3. Płatności:

Jakie są dostępne formy płatności?

Co w przypadku nieudanej płatności systemem PayU lub PayPal?

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

W jaki sposób mogę zmienić formę płatności?

4. Reklamacje:

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Jakie dokumenty dołączyć do reklamacji?

Mam numer reklamacji, jak sprawdzić jej status?

W jakim terminie mogę reklamować zakupione obuwie?

W jakim terminie zostanie rozpatrzona moja reklamacja?

5. Zwroty i wymiany:

W jaki sposób dokonać wymiany?

W jakim terminie mogę dokonać wymiany?

Na jaki adres odesłać wymieniane obuwie?

W jaki sposób dokonać zwrotu?

W jakim terminie mogę dokonać zwrotu?

Na jaki adres odesłać zwracane obuwie?

Jakie dokumenty dołączyć do wymiany/zwrotu?

Czy zwrot może zostać odrzucony?

W jakim czasie i w jakiej formie zostanie wykonany zwrot pieniędzy?

Czy są darmowe zwroty/wymiany?

6. Moje konto:

Jak mogę założyć konto w sklepie?

Jak mogę zalogować się na konto?

Zapomniałem hasła. Co teraz?

Czy mogę usunąć konto?

 

 

 

Jak złożyć zamówienie?

Więcej na stronie www.filippo.pl/jak-kupowac

Do góry

Jak dokonać zmian w zamówieniu?

W celu dokonania zmian prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 58 301-98-21 lub 515-385-273 lub mailowo sklep@filippo.pl

Do góry

Czy mogę połączyć moje zamówienia?

W celu połączenia zamówień prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 58 301-98-21 lub 515-385-273 lub mailowo sklep@filippo.pl

Do góry

Jak anulować zamówienie?

W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 58 301-98-21 lub 515-385-273 lub mailowo sklep@filippo.pl

Do góry

Co oznaczają statusy zamówień?

Statusy zamówień:
a) Oczekuje na wpłatę - nie otrzymaliśmy jeszcze płatności za zamówienie. Na wpłatę czekamy 7 dni.
b) W trakcie realizacji - jesteśmy w trakcie przygotowywania dokumentów do zamówienia.
c) W trakcie kompletowania - oczekujemy na dostawę towaru/towarów z zamówienia. Przewidywany termin dostawy towaru jest zawsze określony w informacji mailowej.
d) Paczka wysłana za pobraniem - zamówienie zostało wysłane i możliwe, że jeszcze tego samego dnia zostanie doręczone.
e) Gotowe do odbioru - zamówienie zostało dostarczone do punktu odbioru i jego odbiór jest już możliwy.
f) Przekazano do wysyłki - zamówienie zostało przygotowane do wysyłki i oczekuje na odbiór przez firmę kurierską.
g) Zrealizowano - zamówienie opuściło nasz magazyn i jest w trakcie doręczenia.
h) Otrzymano zwrot - otrzymaliśmy zwracany towar i jesteśmy w trakcie rozliczania zwrotu.
i) Zaakceptowano zwrot - zlecenie zwrotu pieniędzy zostało przekazane do księgowości w celu wypłaty środków.
j) Odrzucono zwrot - zwrot został odrzucony. Skontaktujemy się telefonicznie w celu wyjaśnienia sprawy.
k) Częściowy zwrot lub wymiana - do zamówienia została wykonana wymiana.
l) Anulowano - zamówienie zostało anulowane z powodu braku wpłaty, złożonej rezygnacji lub brak możliwości zrealizowania zamówienia.

Do góry

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienie zostało anulowane z powodu braku towaru na magazynie lub braku zapłaty.

Do góry

Czy mogę zarezerwować obuwie?

Obuwie można zarezerwować maksymalnie do końca dnia roboczego. Po tym terminie rezerwacja ulega anulowaniu. Obuwie można zarezerwować zarówno w sklepie internetowym, jak i stacjonarnym, dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numer 58 301-98-21 lub 515-385-273.

Do góry

Jakie są dostępne formy dostawy?

W sklepie internetowym Filippo.pl wszystkie przesyłki doręczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD jako zwykle przesyłki kurierskie. Planujemy wprowadzić nową formę dostawy przez Pocztę Polską. Szczegóły wkrótce.

Do góry

W jakich godzinach kurier doręcza przesyłki?

Kurier doręcza przesyłki w różnych godzinach, często nawet wieczornych. Szczegóły dostawy można ustalić z kurierem w dniu doręczenia.

Do góry

Co, jeśli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem dostawy?

Po pierwszej nieudanej próbie doręczenia kurier ponawia ją w dniu następnym. Jeśli następnego dnia również nie może dostarczyć przesyłki, jest ona zwracana do naszego sklepu.

Do góry

Czy kurier kontaktuje się przed doręczeniem paczki?

Kurier nie ma obowiązku telefonicznego kontaktu z adresatem. Klienci zamawiający paczkę poprzez kuriera DPD otrzymują informacje mailowe i SMSowe w dniu doręczenia paczki.

Do góry

Zależy mi na szybkiej dostawie, jaka jest najszybsza forma dostawy?

Najszybsza forma dostawy to kurier DPD (1-2 dni robocze od daty nadania przesyłki) przy opcji przedpłaty poprzez system PayU lub PayPal oraz za pobraniem.

Do góry

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Jeszcze nie mamy takiej opcji, ale planujemy jej wprowadzenie. Szczegóły wkrótce

Do góry

Moje zamówienie ma status ZREALIZOWANO, a kurier nie doręczył paczki. Co teraz?

Status zamówienia ZREALIZOWANO oznacza, że zamówienie opuściło nasz magazyn i jest w trakcie doręczenia. Może się zdarzyć, że kurier doręczy ją w następnym dniu roboczym od zmiany statusu zamówienia. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numer pod numerem telefonu 58 301-98-21 lub 515-385-273.

Do góry

Jakie są dostępne formy płatności?

Składając zamówienie można skorzystać z czterech form płatności:
a) PayU - szybka płatność internetowa z przekierowaniem na stronę banku. Możliwa jest również płatność kartą kredytową.
b) PayPal - szybka płatność internetowa z wykorzystaniem konta PayPal.
c) Przelew na konto - płatność tradycyjnym przelewem na numer konta podany w osobnej wiadomości mailowej.
d) Za pobraniem - płatność gotówką podczas odbioru towaru od kuriera.

Do góry

Co w przypadku nieudanej płatności systemem PayU lub PayPal?

Jeśli nie powiodła się płatność poprzez system PayU, należy zalogować się na swoje konto klienta, wybrać zakładkę Historia zamówień a następnie pod aktywnym zamówieniem wybrać opcję Opłać. System wygeneruje nowy link do płatności.
Jeśli nie powiodła się płatność poprzez system PayPal, należy zalogować się na swoje konto klienta, wybrać zakładkę Historia zamówień a następnie przy aktywnym zamówieniu wybrać opcję Podgląd. Następnie pokaże się okienko z podsumowaniem zamówienia i wówczas należy wybrać opcję Wykonaj płatność. System na nowo wygeneruje link do płatności.
W przypadku zakupu bez rejestracji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 58 301-98-21 lub 515-385-273 lub mailowo sklep@filippo.pl

Do góry

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Na wpłatę czekamy 7 dni od daty złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.

Do góry

W jaki sposób mogę zmienić formę płatności?

W celu zmiany formy płatności prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 58 301-98-21 lub 515-385-273 lub mailowo sklep@filippo.pl

Do góry

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

W celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt z Salonem Firmowym wyszczególnionym na formularzu zwrotu, który został dołączony do paczki z zamówieniem. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 58 301-98-21 lub 515-385-273 lub mailowo sklep@filippo.pl.

Do góry

Jakie dokumenty dołączyć do reklamacji?

Do wysyłanej reklamacji należy dołączyć formularz reklamacji, który jest dołączany do paczki oraz dokument potwierdzający dokonanie zakupu na naszej stronie. Może być to paragon, faktura lub potwierdzenie płatności.

Do góry

Mam numer reklamacji, jak sprawdzić jej status?

W celu sprawdzenia statusu reklamacji prosimy o kontakt z Salonem Firmowym, w którym została złożona reklamacja. Numery telefonów można znaleźć pod tym linkiem: http://www.filippo.pl/siec-salonow.

Do góry

W jakim terminie mogę reklamować zakupione obuwie?

Zakupione obuwie można reklamować w ciągu 2 lat od daty zakupu.

Do góry

W jakim terminie zostanie rozpatrzona moja reklamacja?

Decyzja odnośnie reklamacji zostanie podjęta w ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji i zostanie przekazana do wiadomości telefonicznie lub mailowo.

Do góry