facebook

Regulamin

Regulamin sprzedaży towarów na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną

§ 1

Wstęp

Niniejszy regulamin określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego udostępnionego pod adresem www.filippo.pl przez Adama Filipowicza prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą "ADBUT" Adam Filipowicz, ul. Narwicka 21, Gdańsk, NIP 585-000-61-50, REGON 191419430, wpisanego do rejestru przedsiębiorców - Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, a w szczególności określa zasady składania Zamówień i zawierania umów sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, a także korzystania przez Klientów z usług za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

Dane do szybkiej komunikacji ze Sprzedawcą (Dane adresowe / kontaktowe/ reklamacyjne):

Dane teleadresowe:

Obsługa klienta - sklep internetowy - tel1.58 301-98-21 Godz(8.30-15.30)

Informacja Sprzedaż - sklep internetowy - (+48) 515 385 273 Godz (8.30-15.30)

zamówienia, obsługa sklepu www: sklep@filippo.pl

Dane teleadresowe na potrzeby reklamacji:

zwroty i reklamacje: zwroty@filippo.pl

§ 2

Słownik pojęć

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

1) Klient – osoba fizyczna, w tym Konsument, która ukończyła co najmniej 18 rok życia, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która złożyła lub zamierza złożyć Zamówienie lub korzysta z innych usług Sklepu Internetowego;

2) Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

3) Konto (Konto Klienta) – podstrona Sklepu, w ramach której Klient ma możliwość m.in. zarządzać danymi osobowymi, zarządzać stanem złożonych przez niego Zamówień, a także składać Zamówienia po zalogowaniu bez konieczności podawania swoich danych osobowych;

4) Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;

5) Rejestracja – jednorazowa dowolna i bezpłatna czynność, polegająca na założeniu przez Klienta Konta Klienta, dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez Usługodawcę na stronie Sklepu;

6) Sklep Internetowy [Filippo] (dalej jako „Sklep” lub „Sklep Internetowy”) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.filippo.pl za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie, a także korzystać z pozostałych Usług Sklepu;

7) Strona – Usługodawca lub Klient;

8) Towar – rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy sprzedaży;

9) Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość za pośrednictwem Sklepu, której przedmiotem są Towary;

10) Usługa (Usługi) – usługa świadczona przez Usługodawcę drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie za pośrednictwem Sklepu;

11) Usługodawca (także „Sprzedawca”) –Adam Filipowicz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą "ADBUT" Adam Filipowicz, ul. Narwicka 21, Gdańsk, NIP 585-000-61-50, REGON 191419430, wpisany do rejestru przedsiębiorców - Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki;

12) Ustawa – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014, poz. 827);

13) Zamówienie – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy sprzedaży z Usługodawcą, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego określające rodzaj i liczbę Towarów będących przedmiotem Umowy sprzedaży.

§ 3

Obowiązki Stron

  1. Klient zobowiązany jest do korzystania z Usług oferowanych przez Usługodawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  2. W przypadku powtarzającego się korzystania ze Sklepu w sposób sprzeczny z ust. 1 Usługodawca po uprzednim wezwaniu do zaprzestania korzystania ze Sklepu w sposób sprzeczny z ust. 1 może zablokować Konto Klienta albo wypowiedzieć umowę o świadczenie usług elektronicznych zgodnie z § 8 ust. 2.
  3. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Towaru wolnego od wad.
  4. Jeżeli kupującym jest Konsument, Sprzedawca obowiązany jest niezwłocznie wydać rzecz kupującemu, nie później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia Umowy sprzedaży, chyba że Umowa sprzedaży stanowi inaczej (np. w opisie Towaru wskazany jest inny termin dostarczenia Towaru).

§ 4

Zakres, warunki i zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

  1. Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usług w Sklepie w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.
  2. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą skutecznego wypełnienia i zaakceptowania przez Klienta formularza rejestracyjnego albo każdorazowo z chwilą rozpoczęcia korzystania przez Klienta ze Sklepu (w przypadku braku Rejestracji) po akceptacji postanowień Regulaminu.
  3. Rejestracja w ramach Sklepu Internetowego następuje poprzez zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na stronie internetowej http://www.filippo.pl/pl/reg po wypełnieniu odpowiednich rubryk formularza, a także po akceptacji przez Klienta treści Regulaminu.
  4. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów w związku ze świadczoną Usługą oraz dokonywaniem przez Klienta Zamówień, Usługodawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonej Usługi.
  5. Klient zobowiązany jest w szczególności do:

a) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie Internetowym niezamówionej informacji handlowej; podejmowanie czynności informatycznych lub wszelkich innych mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta,

b) korzystania z Usług oferowanych przez Usługodawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu,

c) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa.

§ 5

Zamówienia

  1. Klient może Zamówić (kupić) (tj. zawrzeć Umowę sprzedaży Towarów na odległość) za pośrednictwem Sklepu Internetowego Towary.
  2. Złożenie Zamówienia stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów, w rozumieniu Kodeksu cywilnego, złożoną Usługodawcy przez Klienta.
  3. Umowa sprzedaży Towarów zostanie zawarta wraz z otrzymaniem przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w treści § 4 ust. 7Regulaminu
  4. W celu zawarcia Umowy sprzedaży Towaru na odległość poprzez Sklep Internetowy należy wejść na stronę internetową www.filippo.pl, a następnie dokonać wyboru Towaru dostępnego w Sklepie Internetowym i złożyć Zamówienie ze wskazaniem miejsca dostawy Towaru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty lub informacje.
  5. Złożenie skutecznego Zamówienia możliwe są jest po akceptacji treści Regulaminu.
  6. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomości e-mail albo telefon będący potwierdzeniem wpłynięcia Zamówienia do Sklepu, co oznacza, że oferta zawarcia Umowy sprzedaży Towarów Klienta dotarła do Usługodawcy, który się z ofertą zapozna.
  7. Usługodawca po przeanalizowaniu oferty Klienta wysyła Klientowi wiadomość e-mail o potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji oznacza zawarcie Umowy sprzedaży Towarów.
  8. Klientowi przysługuje prawo do rezygnacji z realizacji Zamówienia przed dniem otrzymania wiadomości e-mail, o której mowa w treści § 4 ust. 7Regulaminu. W powyższym terminie Klient jest uprawniony do anulowania Zamówienia lub złożenia nowego. W tym celu należy skontaktować się z Usługodawcą.

§ 6

Ceny, płatności oraz dostawa Towaru

  1. Ceny Produktów podawane są w złotych polskich i są cenami brutto tzn. zawierają wszystkie składniki, w tym podatek.
  2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny w następujący sposób:

a) przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy,

b) za pobraniem tzn. gotówką przy odbiorze wysyłanego Towaru,

c) przelewem lub przy użyciu karty kredytowej/debetowej za pośrednictwem serwisu PayU, udostępnianego przez PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.000.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444),

d) za pośrednictwem serwisu PayPal udostępnianego przez PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (zarejestrowana w R.C.S. Luxembourg pod numerem B 118 349), z oficjalną siedzibą w Luksemburgu, L-2449,

e) Usługodawca może ustalić z Klientem inne, szczególne warunki i formy płatności.

  1. Zamówienie Towaru zostanie przekazane do realizacji (do wysyłki) niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży, przy czym w przypadku płatności przelewem (przedpłata), za pośrednictwem serwisu PayU wysyłka będzie realizowana dopiero po zaksięgowaniu wpłaty za Towar na rachunku bankowym Usługodawcy, a w przypadku płatności za pośrednictwem PayPal po uznaniu konta PayPal Sprzedawcy.
  2. Wysyłka jest realizowana w ciągu 2 dni roboczych z zastrzeżeniem terminów określonych w ust. 11 powyżej. Standardowo Towar powinien dotrzeć do Klienta w terminie 2 dni od dnia wysyłki. Jakkolwiek w przypadku złożenia Zamówienia dostawa Towaru zostanie zrealizowana nie później niż w terminie trzydziestu (30) dni licząc od dnia, w którym została zawarta Umowa sprzedaży.
  3. Usługodawca może dostarczyć zamówione Towary za pośrednictwem firmy kurierskiej. Możliwy jest również odbiór osobisty przez Klienta pod wskazanym przez Usługodawcę adresem po dokonaniu uprzedniej zapłaty za Towar (nie ma możliwości zapłaty za Towar w momencie odbioru osobistego we wskazanym punkcie sprzedaży).
  4. Koszty dostawy zostaną wyraźnie wskazane podczas procesu składania Zamówienia.
  5. W przypadku płatności za pobraniem, Klient zobowiązuje się do odbioru oraz uregulowania należności za zakupione Towary (wraz z kosztami przesyłki) bezpośrednio u kuriera doręczającego przesyłkę, lub w urzędzie pocztowym. W przypadku uchylania się Klienta od zapłaty za dostarczoną przesyłkę, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Klienta, Poczta zwróci przesyłkę Sprzedającemu (po 14 dniach od pierwszej próby doręczenia). W takiej sytuacji, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Kupującego Sprzedawca może wezwać Kupującego do jej wykonania, a także żądać naprawienia szkody wyrządzonej mu przez niewykonanie Umowy sprzedaży przez Kupującego, co oznacza w szczególności pokrycie kosztów przesyłki w obie strony oraz wezwania do wykonania umowy, zapłaty.
  6. Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, sugerujemy, aby Konsument sprawdził przesyłkę i wskazujemy, że w przypadku stwierdzenia:

1) uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,

2) niekompletności przesyłki,

3) niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia,

Konsument jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki. W takim przypadku sugerujemy zapisanie uwag lub notatki ze zdarzenia w obecności dostarczyciela oraz niezwłoczne powiadomienie Usługodawcy o zaistniałej sytuacji. W każdym wypadku, w razie uszkodzeń sugerujemy sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności dostarczyciela przesyłki.

  1. Klient niebędący Konsumentem w chwili odbioru przesyłki zobowiązany jest sprawdzić jej zawartość. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy Towaru i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych Towaru w trakcie transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę niebędącego Konsumentem i dostawcę przesyłki.
  2. Sprzedawca przypomina, że zgodnie z art. 548. § 1 Kodeksu cywilnego z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego (Klienta) korzyści i ciężary związane z rzeczą (Towarem) oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy (Towaru).
  3. Jeżeli Towar ma zostać przesłany przez Sprzedawcę Konsumentowi, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta z chwilą wydania Towaru Konsumentowi. Za wydanie Towaru uważa się jej powierzenie przez Sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta.

§ 7

Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od Umowy (zwrot Towaru)

  1. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 (czternastu) dni, przy czym termin ten biegnie od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik), a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy.
  2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 powyżej można złożyć także na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ustawy oraz załącznik nr 1 do Regulaminu.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
  4. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

Obowiązki Konsumenta

  1. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Towar powinien być zapakowany w sposób, który zagwarantuje jego bezpieczny transport.
  2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (koszt odesłania).
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Obowiązki Sprzedawcy

  1. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów, przy czym Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  2. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  3. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  4. Sugerujemy dołączenie dowodu zakupu, w celu usprawnienia procesu zwrotu.

Ustawowe wyłączenie prawa do odstąpienia od Umowy sprzedaży

  1. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w sytuacjach określonych w art. 38 Ustawy, tj. w odniesieniu do umów:

a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

k) zawartej w drodze aukcji publicznej;

l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§ 8

Rękojmia za wady fizyczne Towaru (Reklamacje)

  1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Towaru wolnego od wad i odpowiada za wady Towaru.
  2. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Towaru z Umową sprzedaży.
  3. Reklamacje, z tytułu rękojmi za wady (niezgodności Towarów z Umową Sprzedaży) można składać pisemnie na adres Sprzedawcy lub pocztą e-mail.
  4. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Klient może:

1) żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo

2) żądać usunięcia wady; albo

3) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, o których mowa w pkt. 1 lub 2.

  1. Kupujący nie może odstąpić od Umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.
  2. W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta niezgodności Towaru z Umową sprzedaży (wady fizycznej) Konsument powinien odesłać Sprzedawcy reklamowany Towar wraz z opisem niezgodności.
  3. Sugerujemy dołączenie dowodu zakupu w celu usprawnienia procesu reklamacyjnego.
  4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru.
  5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  6. W przypadku roszczeń z tytułu gwarancji jakości udzielonej przez producenta uprawnienia z tytułu udzielonej gwarancji jakości należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej dołączonej do Towaru.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), poniżej zamieszczamy łącze elektroniczne do platformy ODR.

ec.europa.eu/odr

§ 9

Odpowiedzialność

W przypadku Umów sprzedaży zawieranych z Klientami nie będącymi jednocześnie Konsumentami, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru jest wyłączona

§ 10

Newsletter

  1. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, tj. ma możliwość zamówienia Newslettera – usługi udostępnianej przez Usługodawcę. Newsletter wysyłany jest wyłącznie do Klientów, którzy zamówili Newsletter.
  2. W ramach usługi Newsletter, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na podany przez Klienta adres e-mail, wysyłana jest informacja w formie listu elektronicznego (e-mail) zawierająca biuletyn informacyjny (Newsletter) Sklepu Internetowego, a także inne informacje handlowe wysyłane przez Usługodawcę w swoim imieniu i na zlecenie osób trzecich.
  3. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty Newslettera.

§ 11

Pozostałe prawa i obowiązki

  1. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną (o korzystanie ze sklepu) jest zawierana na czas nieokreślony.
  2. Każda ze Stron może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną (o korzystanie z infrastruktury Sklepu – Konta Klienta) w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą Stronę przed rozwiązaniem umowy oraz postanowień poniżej.
  3. Klient, który dokonał Rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez samodzielne usunięcie Konta, polegające na złożeniu dyspozycji jego usunięcia albo zgłoszenie żądania usunięcia Konta Usługodawcy, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Usługodawcy rozwiązanie umowy następuje po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 5 dni.
  4. Usługodawca, chcąc rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, poinformuje Klienta na adres e-mail podany przez Klienta podczas Rejestracji, w terminie 14 dni przed planowaną datą usunięcia Konta Klienta.
  5. Usługodawca ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w trybie natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu oraz w wyniku bezskutecznego wezwania Klienta do zaprzestania ww. naruszeń z terminem co najmniej 3 dni roboczych.

§ 12

Ogólne warunki korzystania ze Sklepu

  1. Usługodawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące Usługi:

1) przedstawienie oferty Sklepu,

2) możliwość składania Zamówień na Towary dostępne w Sklepie Internetowym i tym samym zawierania Umów sprzedaży na odległość,

3) możliwość korzystania z Konta Klienta,

  1. Dostęp do usług określonych w ust. 1 pkt. 1-2 powyżej nie wymaga Rejestracji.
  2. Dostęp do usługi określonej w ust. 1 pkt. 3 powyżej wymaga dokonania Rejestracji.
  3. Do korzystania ze Sklepu wymagane jest posiadanie przez Klienta urządzenia z dostępem do sieci Internet wyposażonego w przeglądarkę internetową (zalecane Mozilla Firefox wersja minimum 24.0, Opera od wersji 10, Google Chrome w wersji 28.0 lub nowszej lub MS Internet Explorer w wersji minimum 8.0 lub nowszej), która zapewnia obsługę plików cookie oraz skryptów Javascript. Dopuszczalne jest stosowanie innych wersji przeglądarek internetowych, jeżeli zapewniają one pełną zgodność z wersjami wymienionymi powyżej.
  4. Dla zachowania bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu internetowego, zaleca się, aby urządzenie z którego korzysta Klient w szczególności posiadało:

1) system antywirusowy z najnowszą wersją definicji wirusów i uaktualnień,

2) skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall),

3) zainstalowane wszystkie dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, które dotyczą bezpieczeństwa,

4) aktywowaną funkcję akceptacji plików cookies oraz Java Script w przeglądarce internetowej,

5) oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie PDF.

§ 13

Rozstrzyganie sporów

  1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który jest Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.

§ 14

Dane osobowe

1. Dane osobowe Klientów są przetwarzane przez Usługodawcę z uwzględnieniem przepisów prawa w tym zakresie, w tym w szczególności ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.

2. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.

3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek nie podanie wymaganych danych osobowych może uniemożliwić złożenie Zamówienia.

4. Wszystkie udostępnione dane osobowe podlegają szczególnej ochronie.

5. Każdemu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, a także prawo do żądania ich aktualizacji lub zaprzestania przetwarzania.

§ 15

Postanowienia końcowe

  1. Konsument ma prawo do negocjacji warunków postanowień Regulaminu. W celu realizacji tego uprawnienia Konsument powinien się skontaktować Usługodawcą za pośrednictwem poczty tradycyjnej, poczty e-mail lub telefonicznie.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  3. Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie oraz nieodpłatnie za pośrednictwem odesłania internetowego (tj. linku) zamieszczonego na stronie głównej Sklepu oraz sporządzić jego wydruk.
  4. Informacje o Towarach podane w Sklepie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  5. Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Sklepu Internetowego, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, nazwa Sklepu, znaki towarowe Usługodawcy oraz producentów Towarów, wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Usługodawcy lub podmiotom, z którymi Usługodawca zawarł stosowne umowy. Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów Sklepu bez zgody Usługodawcy.

Załącznik nr 1 do Regulaminu

Wzór formularza odstąpienia od Umowy sprzedaży

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Data: ……………………………………………………

Adresat:

Dane teleadresowe:

……………………………

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

………………………………………………………………………………………………………………………………….………………………………………..

Data zawarcia odbioru Towaru: ……………………………………………………………………………………………………………………..….

Imię i nazwisko konsumenta: ………………………………………………………………………………………………………………………….…

Adres konsumenta: ……………………………………………………………………………………………………………………………………..……

………………………………….

Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Adres do zwrotów znajduje się na formularzu zwrotu,który jest dostarczany razem z butami i na ten adres należy odsyłać buty, ul.narwicka w Gdańsku nie jest adresem do zwrotu.

  • FILIPPO C.H. Madison ul. Rajska 10 GDAŃSK tel. 58 305-12-91
  • FILIPPO, C.H. Fashion House, ul. Przywidzka 8, 80-174 Gdańsk, tel. 58 304-71-98
  • FILIPPO C.H. Batory ul. 10 Lutego 11 GDYNIA tel. 58 620-23-60
  • FILIPPO C.H. Fashion House, ul. Puławska 42E, 05-500 PIASECZNO, tel. 22 726-34-33
  • FILIPPO C.H. Factory Kraków ul. Prof. A. Rożańskiego 32 MODLNICZKA tel. 12 297-35-67
  • FILIPPO C.H. Factory Wrocław ul. Graniczna 2, 54-610 Wrocław tel. 71 349-99-92
  • FILIPPO C.H. Port Łódź ul. Pabianicka 245 ŁÓDŹ tel. 42 298-11-43
  • FILIPPO C.H. Fashion House ul. Orląt Lwowskich 138 SOSNOWIEC tel. 32 296-51-12
  • FILIPPO C.H. Wola Park, ul. Górczewska 124, 01-460 Warszawa, tel. 22 533-47-00
  • FILIPPO C.H Annopol WARSZAWA ul.Annopol 2,lok 91 03-236 Warszawa 22 441 91 75
  • VINCEZA C.H. Fashion House, ul. Przywidzka 8, 80-174 Gdańsk, tel. 58 304-15-21
  • FILIPPO C.H Factory Poznań,ul.Dębiecka 1,lok.69,62-030 Luboń,tel 61 652-30-00
  • FILIPPO, C.H. Alfa, ul. Kołobrzeska 41c, 80-391 Gdańsk, tel 58 346 73 29

W przypadku źle dobranego rozmiaru ponowna wysyłka GRATIS!


Zapisz się do Newslettera i odbierz 10% rabatu na pierwsze zakupy*

Moda i niskie ceny? Tylko z Filippo to możliwe!

   Co się teraz nosi? My Ci powiemy                                                       

Z zachwytem podziwiasz spoty reklamowe nowych trendów obuwniczych? Z pewnością chciałabyś takie mieć! Nic prostszego. To właśnie u nas znajdziesz obuwie najlepszych projektantów z całego świata. U nas dobierzesz buty dla całej rodziny. W naszej ofercie posiadamy tysiące par butów, a wśród nich między innymi czółenka, sandały damskie, baleriny damskie, botki damskie, buty męskiebuty szpilki , mokasyny damskie, półbuty damskie czy też kozaki oraz kozaki ażurowe. Nasz sklep z butami online oferuje Ci przede wszystkim najmodniejsze obuwie w przystępnych cenach. Tutaj znajdziesz dokładnie to czego potrzebujesz. Dobierzesz najlepsze obuwie na różne okazje.

   Modne i tanie, czyli przegląd najlepszych marek                                                      

Nasz sklep obuwniczy online oferuje Ci nie tylko tanie buty, ale przede wszystkim markowe buty najlepszych polskich i światowych marek. Wybraliśmy je specjalnie dla Ciebie. Znajdziesz u nas między innymi buty Eksbut, buty Jana, buty maciejkabuty Marco Tozzi buty Nessi , buty Rieker, buty Tamaris, buty lemar i wiele innych. Wystarczy, że sprawdzisz, znajdziesz, kupisz i zaczniesz nosić. Twoje stopy cię pokochają za ten wybór.

   Stopa w dobrym otoczeniu                                                     

Nasz sklep internetowy z butami to najlepsze co mogłaś znaleźć dla swoich stóp. Twoje stopy spędzają w butach codziennie wiele godzin, dlatego nie możesz sobie pozwolić na to, by były one niewygodne. Właśnie od tego między innymi zależy Twoje samopoczucie oraz ich wygląd. Nasz sklep internetowy z obuwiem ma w swojej ofercie obuwie na każdą okazję. Nam nie straszna jest pora roku. Deszcz, słota, tęgi mróz, czy też nieznośny upał są praktycznie nie odczuwalne, jeśli wcześniej odwiedziłaś nasz sklep z obuwiem. Tylko z nami wybierzesz najmodniejsze w danym sezonie obuwie. Kupisz więc idealne dla ciebie buty wiosenne - czółenka Nessi, buty na lato - sandały damskie, sandały Marco Tozzi, sandały Nessi, sandały tamaris, sandały rieker, sandały maciejka, buty zimowe damskie i buty męskie zimowe - kozaki damskie, kozaki Nessi oraz buty na jesień. Wszystko zebrane i uporządkowane w jednym miejscu.

   Dla każdego coś innego? Właśnie że tak!                                                      

Nasz internetowy sklep z butami posiada idealne obuwie dla każdego. W końcu buty powinniśmy dobierać indywidualnie, bo to, co dobre dla innych nie zawsze będzie odpowiadało Tobie. Dla kobiet ceniących wygodę i poczucie stylu mamy baleriny maciejka, botki Nessi, botki maciejka, botki na obcasie, botki na koturnie, czółenka tamaris, półbuty damskie. Każda bizneswomen znajdzie u nas: czółenka marco tozzi, baleriny Nessi, botki marco Tozzi, piękne i stylowe szpilki damskie, buty na koturnie oraz buty na obcasie na specjalne okazje. Dla mężczyzn także przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę. Wybierzesz tutaj dla swojego wybranka modne obuwie Rieker, sandały na letnie upały, buty skórzane, półbuty męskie, buty męskie zimowe, mokasyny męskie i wiele innych. Niech Twój mężczyzna pasuje do Ciebie pod każdym względem. Jeśli chodzi o dzieci, to buty sklep online oferuje Ci szeroki asortyment w tej dziedzinie. Twoje pociechy muszą mieć najlepszej jakości obuwie, gdyż ich stopy cały czas rosną. Najodpowiedniejsze na lato będą więc balerinki, półbuty, czy też buty lemar . Dzieci muszą mieć najlepszej jakości obuwie, gdyż ich stopy cały czas rosną. Nasze buciki są jednak bardzo wytrzymałe i gwarantują komfort noszenia w każdych warunkach. Dla najstarszych członków rodziny również znajdziesz coś odpowiedniego. Dla nich dobre ułożenie stopy i komfort noszenia są najważniejsze. Dlatego z pewnością nasze tanie obuwie przypadnie im do gustu.

   Bo najważniejsze są buty!                                                    

Dlaczego największą uwagę przykładamy akurat do tej części garderoby? Bo jeśli nie mamy założonych wygodnych i stylowych butów, to wszystkie nasze starania, by dobrze wyglądać spełzają na niczym. Obuwie nie tylko chroni stopy przed zimnem czy deszczem, daje również przyjemny przewiew w upał, ale przede wszystkim jest naszą ozdobą. Eleganckie kobiety i mężczyźni zawsze mają lśniące i zadbane buty. Jeśli należysz do nich to nasz buty sklep internetowy jest stworzony właśnie dla Ciebie.

   Buty online sklep – tylko u nas!                                                       

Dlaczego warto kupować właśnie u nas? Ponieważ:
• u nas znajdziesz w najlepszych cenach buty damskie znanych projektantów, a wśród nich baleriny marco Tozzi, baleriny tamaris, botki tamaris, But-S, obuwie męskie oraz obuwie dziecięce i to wszystko w jednym miejscu,
• nie musisz biegać po sklepach i przymierzać setek par butów, by znaleźć te jedyne i wymarzone,
• siedząc w fotelu i klikając na kolejne strony masz dostęp do kilkunastu tysięcy par butów, o jakich jeszcze niedawno mogłaś pomarzyć,
• kupujesz wymarzone buty baleriny lub czółenka damskie w najniższych cenach na rynku oszczędzasz na kolejne zakupy,
• możesz dowolnie porównywać ze sobą wybrane pary butów i dobierać do nich odpowiednie stylizacje – kupując buty i już wiesz do czego je założysz,
• nasza wyprzedaż obuwia to zawsze niskie ceny na polskie buty,
• obuwie posortowane jest w odpowiednich kategoriach, byś nie musiała szukać go godzinami, ale szybko dotarła do celu.
Przekonaj się jak wyglądają idealne zakupy obuwia i już teraz sprawdź nasz obuwie sklep internetowy.Na pewno się nie zawiedziesz.

   Buty i spółka                                                     

Tanie buty sklep internetowy zyskał sobie wielu wiernych klientów, którzy szukają u nas przede wszystkim modnego i markowego obuwia dla całej rodziny. Już dzisiaj i Ty dołącz do grona naszych klientów i korzystaj z wyprzedażowych okazji.Wiesz co zamawiasz i razem z nami możesz bawić się modą.Bez kolejek, nieuprzejmych sprzedawców i tłumów w centrach handlowych. Z nami zakupy to czysta przyjemność.

Copyright © Filippo.pl 2011 Wszystkie prawa zastrzeżone.

Wszystkie fotografię, grafiki oraz treść opisów produktu stanowi własność firmy "ADBUT" Adam Filipowicz. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody właściciela jest zabronione.

Google+
Zamknij okno

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA I ODBIERZ 10% RABATU*

Dodatkowo GRATIS:


  1. specjalne oferty dla subskrybentów
  2. zawsze najnowsze informacje o naszej ofercie
  3. z wyprzedzeniem dowiesz się o planowanych promocjach
Sklep internetowy Shoper.pl