Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Zwrot towaru

Masz możliwość zwrotu produktów 30 dni od momentu odebrania zamówienia.

Adres do zwrotów:
FILIPPO
Galaktyczna 32A
80-299 Gdańsk


Utwórz zwrot

Zarejestruj swój zwrot klikając przycisk poniżej "Zwróć towar".
Jeśli skorzystasz z modułu zwrotu, nie musisz wypełniać papierowego formularza zwrotu.

Wybierz sposób zwrotu

Wybierz produkty z listy i zapakuj przesyłkę.
Wybierz sposób zwrotu.

Sprawdź możliwe sposoby zwrotu

1. Zwrot przez paczkomat Inpost

Otrzymujesz kod i nadajesz paczkę bez etykiety w dowolnym paczkomacie Inpost.
Do przesyłki nie musisz dołączać formularza zwrotu.
Paczka trafi automatycznie do naszego magazynu w Gdańsku.
Od zwracanej kwoty odejmiemy 9,83zł.


2. Wysłanie paczki samodzielnie

Wyślij opłaconą paczkę samodzielnie na adres:

Filippo
Galaktyczna 32a
80-299 Gdańsk


3. Zwrot do naszego salonu

Listę sklepów znajdziesz tutaj.

Zwrot środków

Maksymalny czas może wynieść do 10 dni roboczych, chociaż średni czas to 3 dni.
Zwrot środków otrzymasz tą samą drogą, którą opłacono zamówienie.
Jeśli płaciłeś za pobraniem konieczne jest wpisanie w module zwrotów numeru konta bankowego.

Najczęstsze pytania

Gdzie znajdę kod do paczkomatu, jeżeli zwracam zamówienie przez paczkomat Inpost?

Kod do nadania przesyłki w dowolnym paczkomacie Inpost znajdziesz w wiadomości mailowej od Inpostu lub w aplikacji Inpost.

Czy mogę wymienić produkt na inny rozmiar lub inny model?

W tej sytuacji możesz dokonać zwrotu i złożyć nowe zamówienie na naszej stronie.
Nie przeprowadzamy procedury wymiany.

Chcę zwrócić kilka par obuwia przez paczkomat Inpost.
W jaki sposób przygotować paczkę, aby poprawnie nadać ją w jednej skrytce?

Do jednej skrytki w paczkomacie można włożyć tylko jedną przesyłkę.
Jeśli chcesz zwrócić kilka par obuwia zapakuj je w jedną paczkę (np. umieść wszystkie pary w foliopaku i sklej taśmą).
W jednej skrytce nie można umieścić jednocześnie kilku osobnych przesyłek.

Czy mogę zwrócić produkty zakupione w sklepie stacjonarnym?

Zwrócić można wyłącznie produkty zakupione online.
W przypadku zakupu w salonie stacjonarnym towar można wymienić w tym samym salonie w ciągu 7 dni od daty zakupu.

Otrzymany towar jest uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem.
Jak mogę dokonać zwrotu w tej sytuacji?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 58 300 00 75 lub mailowo pod adresem sklep@filippo.pl.
Nasi konsultanci zaproponują satysfakcjonujące rozwiązanie tej sytuacji.

pixel